Subscribe to my full feed.

vineri, 1 februarie 2008

Vedetă în Altphel

Altphel trăieşte. Are un public ţintă...noi, jurnaliştii. Singurele dezvăluiri pe care le fac sunt legate de noi, jurnaliştii. Şi ce dezvăluiri...te umflă râsul. Cât despre ratatul care se chinuie să mă critice astăzi spunând că citesc scoarţa ziarelor... Voi ce citiţi atunci când copiaţi cu nesimţire articole din ziarele pe care voi le criticaţi?
Mi-aduc aminte cu plăcere când aţi copiat un articol semnat de mine în Monitorul şi singurul lucru pe care l-aţi schimbat a fost numele poliţistului care a dat declaraţia. Pe româneşte l-aţi schimbat pe Crivăţ cu Tătuc, o chestie demnă de râsul...agenţilor de la Rutieră şi de la Proximitate. N-am văzut nicăieri ca ratatul de serviciu să sesizeze chestia asta. Mi se părea normal ca găinile analfabete (recunosc, l-am plagiat pe Pătraru) care au copiat articolul meu să se regăsească în propriul ziar la miştoul zilei. Aşa era corect, nu? Spun ratatul de serviciu că nimeni nu semnează articolele critice. Şi eu pot posta sub anonimat:
Cea mai mare plăcere a ratatului de serviciu este de a face sex sălbatic cu câinii (nu cu căţelele), dar nu trebuie condamnat. Când era mic, era atât de urât încât nimeni nu se juca cu el. Mămica sa, inventivă din fire, i-a legat un os de gât ca să se joace măcar câinii cu el. De aici pasiunea lui pentru animale.
Dar eu mă semnez. Îmi asum tot ceea ce scriu.

3 comentarii:

zi@rit spunea...

A fost o data ca niciodata un personaj frustrat ca nu scria nimic in afara de listele de cumparaturi dictate de mamica lui si mai tarziu de nevasta. Si s-a rugat fierbinte si a recitit abecedarul de sute de ori si intr-un final a ajuns la Alphel. Dar pentru ca orice stire o incepea cu Ana are mere a fost trimis sa scrie de frustrarea lui. Adica de colegii care facea ce el nu facea. Si astfel vineri de vineri aflam durerile de masele ale neuronului unui ratat frustrat care se mai crede si talentat. Iar el e ca un orb care ii da niste bastoane unui pictor pt ca stie ca nu poate picta niciodata. Iata cum frustratii au rolul lor. Citindu-i ratarile vinerea imi dau seama ca pt unii sinuciderea ar putea fi o arta. Hai maestre ca poti.

Anonim spunea...

ba , sa stii ca aia de la altphel te copiaza la greu. ce ar face aia fara tine? bai, agramatule, fii serios. esti un mediocru. de la tine n-ar copia nici un xerox.

Anonim spunea...

societate mediocra! De scarba scarbei! Decat sa va "harjoniti" pentru a stabili care este "MAI" analfabet, mai bine ar fi sa va ocupati dracului de chestiuni sociale serioase cum ar fi spagile care se iau pentru posturile de Consilieri Juridici in Electrica(consilieri juridici "pititzi"...adica de care nici dracu nu stie si nu i-a vazut prin instante, dar au ei post pentru a face vechime in functie?, AU!!!!!!! In timp ce mame vaduve, salariate de ani de zile in Electrica cu copii juristi nu au putut obtine decat un post de contabil - studii medii- pentru copilul lor, pentru ca nu au dat dreptul...
De ce nu scrieti despre spagile care se dau la Magistratura... si ne trezim dintr-o data judecati de judecatori schizoizi si judecatoare nesapalate...
De ce nu scrieti despre cum mor batranii in spitale sau despre cum forfoie gandacii prin vitrinele magazinelor din cartierele maginase si cum pute de la o posta marfa invechita pe aici...
De ce nu scrieti despre spagile pe care le luati voi sa promovati afonii, totntii si mutantii acestei societati corupte, decazute?????
Altphel este un ziar cumparat de lichele.
Boxerul Catalin Stavri ca si Dragos Patraru isi fac VEACUL pe la Dealu Mare si mai spuneti ca s-a terminat cu turnatorii