Subscribe to my full feed.

vineri, 12 septembrie 2008

Gata!

Din acest moment mă găsiţi pe www.stavri.ro. Şi la ID-ul de mess cataxcata. Pa.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Hai salut mai Stavri! Ce mai faci? Sunt Andreea TEOHARESCU, pustoaica cu care ai lucrat la Alpha TV in 2004. tocmai am descoperit un comentariu pe care l-ai lasat la adresa mea, pe blogul lui Cristina Iancu... Esti foarte haios sa sti :-)
Nu stiu cum sa iti definesc umorul fara sa il interpretezi gresit, asa ca ma abtin, si iti spun doar ca daca ai vreo problema in ceea ce priveste Romania, jurnalistii romani care "nu stie sa scrie" si fostii colegi de la Alpha, n-ai decat sa faci ca mine, pleaca frate din Romania si nu-ti rasfrange frustrarile pe necunoscuti. Ce zici? Eu am priceput demult cum "sta trebile", m-am carat si am reusit fara ajutorul nimanui, sunt producatoare la Comisia europeana. Daca vrei, poti. Mi-ai fost intotdeauna simpatic, chiar nu inteleg de ce esti "mistocar". Mult succes in cariera! Semnat: ANDREEA TEOHARESCU