Subscribe to my full feed.

miercuri, 10 septembrie 2008

Pătraru...numărul 1

Din când în când mai îmi exprim şi eu umila părere pe blogul ăsta al meu. Înainte de toate tre' să fac o mărturisire: n-am mai scris şi am încercat să am zero vizitatori pe zi, dar n-am reuşit. Aşa că...mulţumesc. Bun, şi să încep să debitez.


Colegul Dimache a avut o emisiune la Alpha, iar Savin, primarul Buşteniului, a dat de pământ cu Roberta Anastase, Volosevici, dar şi cu cel mai tare (autointitulat) jurnalist din judeţ, Pătraru de la Altphel. Uitaţi replica celui mai tare...
"Moderatorul mai avea să le ceară scuze telespectatorilor şi să dispară sub masă pentru câteva minute pentru a-şi face de lucru la prohabul lui Savin, atât de scârbos a fost ajutându-l pe Savin să-şi exprime ideile puţine, dar fixe, cu care venise în emisiune."
Uitaţi şi altă părere negativă... (Bogdan Stoica)
"Si daca primarul Savin are voie sa fie suparat, si e cu siguranta capabil sa se faca responsabil pentru afirmatiile facute, prestatia realizatorului tv Daniel Dimache chiar merita discutata, pentru ca a fost lamentabila. Dimache nu a oprit invitatul cane acuza pe toata lumea, nu i-a cerut sa prezinte dovezi in sprijinul afirmatiilor sale, nu a facilitat celor vizati posibilitatea sa-si spuna punctul de vedere, a permis ca Emanoil Savin sa-si promoveze companiile si in general a parut ca nu controleaza discutia"

Detalii găsiţi aici şi aici

Nu l-am văzut pe Pătraru (deşi putea face aceeaşi comparaţie) să scrie despre un articol din Prahova. Găsiţi detalii despre exprimarea elevată a unui coleg de breaslă (care nu are nicio treabă cu prohabul lui Volosevici, nu?) la Luci pe blog.

Şi acum probabil vă întrebaţi de unde atâta ceartă. Păi e simplu. Savin s-a certat cu Sebi Ghiţă (Asesoft), în sensul că pe la Buşteni n-a câştigat o licitaţie cineva din gaşca lui Ghiţă, iar apoi Savin a vrut să joace fotbal de ziua lui pe stadionul Ilie Oană. Cert e că din cauza (ştiu că trebuia să scriu datorită) profesionalismului şi valorii Pătraru a sărit pe Savin. După părerea mea o prestaţie justă (cititorii pot judeca aşa cum vor) nicidecum una înclinată spre prohabul lui Sebi Ghiţă.
Morala...Pătrarule mai învaţă de la Fido (Bogdan Stoica)

PS
Cei care au mai trecut pe blogul meu ştiu că nu cer comentarii, dar chiar sunt curios de o chestie. Cum ar trebui să fie un jurnalist comparativ cu altul ca să-şi permită să-l facă m*ist? Adică aşa cum a făcut Pătraru cu Dimache.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Sa zicem ca a avut o prestatie slaba (nu am vazut emisiunea). Sa zicem ca Patraru (sau Patratu?) este semizeul presei locale. Dar de aici si pana la a face pe cineva muist e cale lunga. In primul rand pentru ca prin asta Patratu se desconsidera asa ca... Dar trebuie sa apere si el niste interese, nu-i asa? Adica umbla si el pe la prohabul unora. C-asa-i in tenis.

Anonim spunea...

N-am nimic cu Dimache, nici cu Savin, nici cu miza scandalului. Din punctul meu de vedere, Dimache nu l-a ajutat deloc pe Savin, pentru ca telespectatorii au putut sa vada lipsa de subtilitate in sustinerea acestuia. Ideea e ca voi vreti sa promovati alpha ca fiind tribuna punctelor de vedere corecte, iar Dimache a distrus toata munca voastra. Inca o emisiune cu el si una cu Lazar si o sa aratati ca Antena 1 in 2004.
Eu sunt trist dintr-un singur motiv: un om, poate chiar Savin, isi cheltuie banii aiurea.

Anonim spunea...

Nişte mujici "profesionişti"...

Anonim spunea...

Nu pot sa spun decat atat:ar fi bine sa se mai curete frumusel presa locala, nu de alta, dar mai apoi se vaita oamenii din ,,presa'' ca nu sunt cititi, ca nu au publicitate, bla-bla...nu e numai politica pe lumea asta, fratilor, pe cuvantul meu de artistrofesionist care cant la Filarmonica de vreo 11 ani..si vad ca nu s-a schimbat nimic!!!SI LA ASTA CONTRIBUITI DIN PLIN SI VOI, INDIFERENT CA VA E BINE SAU NU..

Anonim spunea...

Uite cum se scrie istoria. Daca dau google si caut patraru, va gasesc pe toti,injurandu-va, cum va pricepeti mai bine. Unii sunteti mai bine platiti, altii mai prost,chestie de norocde optiune.Presa locala, indiferent ca e scrisa sau radio sau tv, are o ..boala cronica,si voi stiti asta. Faptul ca il "prinzi"pe unul sau altul si platesti polite, nu iti face o imagine mai buna, din contra.Mi-am propus un tur-online,si am ajuns la o concluzie: nu vreau!Nu va vreau! Va pierdeti cititorii, si este o lipsa de respect in primul rand pentru cel pentru care scrii, nu ma intereseaza daca nu stiu care jurnalist e de meserie, daca stie toate literele si nici sa imi scrii cum nu e de meserie si scrie prost!Vreau sa vad stiri bine scrise, si o presa puternica la Ploiesti, nu o gramada de baieti gata sa sara la bataie!