Subscribe to my full feed.

miercuri, 5 martie 2008

Boschetarul

Ieri, în farmacia din centru (între Poştă şi cinema Patria) a intrat un boschetar. Era foarte negru (jegos) iar mâinile îi erau argintii. Până să mi se facă mie un pic milă de el am zâmbit. "Uite un negru cu mîini argintii". Îngeraşul şi drăcuşorul (ştiţi, ăia din desene animate care apar pe umerii peronajelor) îmi şopteau: săracul, dă-i nişte bani respectiv dă-l naibii că şi-o face cu mâna lui. Omul, clătinându-se (am eu impresia că de durere nu de beat) cerea o pastilă. Îl durea capul. Am vrut să-i iau eu pastile, dar farmacista mi-a luat-o înainte şi i-a dat un Algocalmin.
Sper că nu e vreun cerşetor ca-n Filantropica, că vorba aceea (modificată de mine): ţi-a fost milă, ţi-a luat algocalminul sau "Bă, io cerşesc pastile pentru că mă doare capul, altfel cerşeam bani".

Niciun comentariu: