Subscribe to my full feed.

duminică, 2 martie 2008

Taximetrist înjunghiat...

Un taximetrist de la firma Lodias a fost găsit pe o stradă din Ploieşti cu gâtul tăiat. Omul a fost internat la spital, operat şi se pare că va trăi. Şi acum să te ţii...
Poliţia ce treabă are acum? Să caute cuţitarul, nu? În primul rând ancheta este la IJP Prahova şi nu la Poliţia municipiului Ploieşti cum era normal. Credeţi că poliţaii şi-au stricat weekendul căutând infractorul? Ţi-ai găsit. Ei aşteaptă să-şi revină taximetristul ca să le spună povestea. Eu am rugat un prieten ţigan să-şi sune neamurile şi să mă ajute cu o informaţie. Am aflat că cel care ar fi dat cu cuţitul e un interlop cunoscut poreclit M.... (nu pot să dau numele că cică stric ancheta poliţailor). Offf, dacă eram poliţist. Apropo... Poliţia nici măcar nu are un cerc de suspecţi. Nu mai spun (sau să spun) că neamurile lui M.... o sună pe nevasta taximetristului şi o ameninţă că va muri dacă şoferul spune ceva la poliţie. Care poliţie aş adăuga eu...

Niciun comentariu: