Subscribe to my full feed.

luni, 17 martie 2008

Să fie clar

Zi de zi mă mir cât de încuiaţi sunt unii poliţai. Mulţi, puţini, nu contează. Cert este că de fiecare dată când cineva îmi povesteşte un abuz al domnilor cu caschetă iar reacţia mea e " sunt bătuţi în cap (referindu-mă strict la cei în cauză)" se trezesc unii dând telefoane aiurea (la prieteni, la redacţie) şi spunând că am ceva cu TOATĂ poliţia. În opinia unora, nu poliţiştii care fac tâmpenii sunt problema ci cei care sesizează presa.
Exemplu
Un poliţist beat mort intră într-un taxi şi normal că se dă jos de la volan şi-l pune pe prietenul său să declare că a condus. Toate sub ochii unui poliţist de la Circulaţie. Problema lor e c-am scris de poliţistul de la circulaţie că e prost. Nu că el a făcut ce a făcut. Doamne cât m-aş fi bucurat să mă dea în judecată pentru insultă. Să spună: onorată instanţă de ce m-a făcut prost... pentru că am muşamalizat un caz? Dacă poliţia se sinchisea să-l zboare reveneam cu un articol, dar nu. Poliţia a tăcut. Şi eu plătesc poliţe personale, nu?

Exemplu
Petrecere cu poliţişti. După ce li s-a urcat băutura la cap au început să facă scandal. Vecinii cheamă poliţia, vin colegii de secţie. Şi iese o bătaie generală. În toată afacerea asta Stavri e de vină c-a făcut afirmaţia "sunt bătuţi în cap". Şi sare şeful secţiei în sus, ţine predici că e alături de ei şi că îi susţine şi în paralel face un raport detaliat. Dacă scrie presa ceva înaintează raportul. Dar nu e nicio problemă, nu-i aşa?

Voi continua, plec la serviciu...la Alpha TV adică. Ciao.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hai sa fim seriosi...chiar crezi ca astia mai merita sa iti bati capul cu ei? No way! Cand te mai streseaza, just listen... http://www.trilulilu.ro/DeCeDaT/1acef4d5b375a0 si atat...restul e Can-Can, vb cuiva...:))