Subscribe to my full feed.

duminică, 30 martie 2008

Nici de data asta nu m-au convins

Fugiți cât mai aveți timp. Urmează să-mi dau cu părerea despre politică. Până acum, niciun candidat la Primăria Ploiești nu n-a convins să-i dau votul. Și asta nu din cauza omului cât din cauza partidului. Părerea mea.
Păi... pe Volosevici de la PD-L îl cunosc. Ne întâlnim, ne spunem bancuri și vorbim despre cum îi mai bubui pe polițai. Atât. Poate l-aș vota, dar știu că apoi, primar fiind, va trebui să întoarcă serviciile partidului. Că doar partidul îl ajută în campanie. Și din câte am auzit eu partidul ăsta nu face nimic de amorul artei.
Radu Popescu RATP...îl cunosc. Oare e independent așa cum afirmă? Poate l-aș vota ca independent, dar nu stau să-mi bat capul să verific ce și cum. E problema lui cum mă convinge.
Mărăcineanu de la PRM. Am stat de vorbă de câteva ori. Calm, calculat, băiat bun...zici că-i spion în PRM, n-are ce căuta printre deplasații ăia. Partidul îl trage înapoi. Nu votez cu PRM-ul.
Socoleanu de la PNG. L-aș vota că mi-e milă de el cum și-a furat-o de la PD-L, dar știu că e prea fricos. De unde deduc eu că și ca primar ar sta în spatele cuiva care i-ar dicta ce și cum.
Savu de la PSD. Odată am vorbit față în față, odată m-a sunat să-mi spună că e mândru că a lucrat în SRI și că oricând am nevoie de o informație în ceea ce-l privește îmi stă la dispoziție. Până aici jos pălăria. Primul politician care pare deschis. Dar mi-am pus pălăria la loc atunci când a spus "Domnu' Stavri să știți că SRI nu are oameni infiltrați în politică". Bună dimineața domnu' Savu, Stavri alias Moș Crăciun (că m-ați confundat cu el) nu vă votează.
Elena Trican PC. Sunt fan Elena Trican în ceea ce privește Consiliul Local. Prin doamna Trican văd cât de nesimțiți sunt unii.
Grațiela Gavrilescu PNL. Viceprimar, deputat...ce a făcut ea pentru mine sau pentru Ploiești?

În sfârșit. A fost părerea mea. Sunt sigur că unii dintre cei menționați au simpatizanții lor.

Niciun comentariu: