Subscribe to my full feed.

miercuri, 5 martie 2008

Ce idee...

E dimineaţă, mai am juma de cană de cafea şi-mi storc creierii să aflu maxime sau citate celebre spuse de poliţişti sau jandarmi sau poliţişti comunitari. Ia să văd...

Nu noi ar trebui să ne luăm laudele ci cel care stă pe stradă. Noi apărem prin yiare sau pe la televizor şi ne mândrim noi cu ce au realizat colegii. Nu-i corect (un poliţist cu funcţie mare)

Poate vă dau amendă pentru constituirea unui grup (un tânăr jandarm)

Toţi sunt scule de şefi dar nu mai prinde nimeni hoţi (un ofiţer muncitor...şi cam nebun)

Eu chiar m-am străduit să fiu tampon (un poliţist mic cu aspiraţii mari) probabil a vrut să spună că este o punte între presă-poliţişti-şefi de birouri

Nu mai afirmaţi dom'le că avem normă de amenzi, săptămâna asta chiar nu am avut (poliţist turmentat)

Ieri m-am dus la şeful Poliţiei şi m-am certat cu el...l-am pus la punct (un subofiţer turmentat)

Cum ce face Poliţia de Proximitate??? Stă aproape şi dă amenzi. (un poliţist de proximitate)

Ceee, voi ziariştii nu daţi amenzi aiurea care sunt contestate? (poliţist comunitar)

Mă enervezi că râzi de noi ca şi cum am fi proşti, dar unii sunt. (poliţist)

N-am intrat în Poliţie, dar nici nu mai vreau. Nu mi-ar fi convenit să fiu poliţist şi să patrulez pe străzi (un jandarm care patrulează pe străzi)

Unii de la noi sunt mai proşti decât ei dar şi unii dintre ei sunt mai proşti decât noi (un poliţist despre poliţiştii comunitari)

Suntem mai tari ca Poliţia Comunitară şi în curând o să fim mai tari şi ca poliţiştii. Deci suntem pe primul loc (un jandarm filosof)

De ce folosiţi des termenul "poate vrei să-ţi dau amendă", e clar că nimeni nu vrea.
poliţistul: noi nu zicem, o trimitem acasă
jandarmul: noi dăm direct, nu stăm la discuţii
poliţistul comunitar: Poliţia şi Jandarmeria spun aşa, noi încercăm să evităm (n.r.- amenzile???)

Băieţii ăştia se înţeleg între ei, mai ales cu fetele (poliţist)

Munca de ziarist cu cea de poliţist se aseamănă, doar că voi n-aveţi uniformă (proaspăt încadrat în Poliţie)

Zic unii că tot gardieni publici suntem dar n-aţi văzut că pe uniforme scrie Poliţia Comunitară? (poliţist comunitar)

Hoţul a vrut să fure dar l-am prins în flagrant când fura (jandarm)

Tot te iei de noi...într-adevăr ştii că se fac multe măgării dar de fapt sunt şi mai multe (subofiţer cu impresia că le ştie pe toate)

Acum nu mi-aş dori să fiu şeful Poliţiei, îmi place prea mult ceea ce fac (agent de poliţie)

Cum adică pe ce criterii sunt puşi şefii de secţie? Depinde cu cine e prieten şi nu în ultimul rând se dă concurs. (un poliţist)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cata inteligenta ... Cata inteligenta emana caschetele lor de aparatori ai ordinii publice(si ne mai miram de ce suntem o tara de c...t) !!!

Iar te pui rau cu organele :D . Dom`le dar ce se intampla?!?! Nu l-am mai zarit pe `telectualul sef de sindicat luand atitudine ?! Si-a dat demisia ?

Anonim spunea...

Nu, lucrează omul. Chiar m-a sunat în direct şi a spus că mă felicită pentru emisiunile în care arăt şi cum poliţia îşi face treaba ca la carte.

Anonim spunea...

Chiar ati laudat POLITIA??????
Uau, este de rau ptr.dvs. Sunteti bolnav? Daca sunteti bolnav spuneti sa va doneze un politist din medicamentele "gratuite" de care beneficiaza(sau ar trebui)....
Lucruri de acest gen nu comentati? sau platiti doar polite personale?

Anonim spunea...

politistul sa beneficieze de aceleasi medicamente gratuite de care beneficiez eu...adica niciunul. Cat despre politele personale...asa e. V-ati prins. Probabil sunteti un geniu. Noroc ca toata lumea din jurul meu e proasta si nu-si da seama. Inca odata felicitari pentru perspicacitate. E clar, chiar sunteti un geniu.

Anonim spunea...

bla,bla,bla