Subscribe to my full feed.

duminică, 2 martie 2008

Autodenunţ




- "În ziua de 28 februarie a.c., în jurul orei 13.30, pe strada Găgeni, din mun. Ploieşti s-au adunat aproximativ 20 de persoane, care purtau cravate roşii de pionier şi o pancardă.
Grupul, format în majoritate din tineri s-a constituit în faţa unei societăţi unde urma să aibă loc şedinţa Consiliului Local Ploieşti ce avea ca scop dezbaterea unei hotărâri prin care urma să se interzică adunările publice constituite din grupuri mai mari de trei persoane, în locuri publice.
În continuare se efectuează verificări pentru a se stabili persoana care a organizat acest protest, pentru a se lua măsurile legale ce se vor impune" se arată într-un comunicat de presă emis de poliţie.




Persoana??? Dar dacă au fost mai multe??? Sau ştiu poliţaii că eu trebuie să fiu tras la răspundere. După cum spun Paraziţii...arrest me for joking. După ce am meditat, am hotărât...mă predau, eu sunt ăla pe care-l căutaţi.

Niciun comentariu: