Subscribe to my full feed.

duminică, 23 martie 2008

Lupul moralist și Skoda lui parcată aiurea


Florian Ioniță este polițist. Florian Ioniță este lider de sindicat al polițiștilor. Un subofițer mic (deh, gradul) cu o funcție mare. Poate prea mare. Florian Ioniță a câștigat (parcă 3) procese cu Ministerul de Interne așa că distinșii colegi au beneficiat de niște bani în plus...restanțe. Cam atunci numele Florian Ioniță a început să fie cunoscut de mass-media. Dar gloria este vremelnică (parcă așa zicea un nene, nu mai știu cine), nu? Și atunci ce s-a gândit polițistul...Stavri ne bubuie...dacă mă iau de Stavri capăt notorietate. Așa că a început cu blogul meu...au urmat emisiuni TV. Ca un adevărat moralist, Ioniță comenta tot timpul. Dacă pe unii i-a enervat, noi la redacție eram pe jos de râs. Până și colegii lui spuneau că depășește măsura. În opinia domnului Ioniță polițiștii sunt aproape de a atinge perfecțiunea. În opinia mea Ioniță ori habar n-are ce se întâmplă ori vrea publicitate moca. Oricum nu înțeleg cum "perfecțiunea întruchipată" a reușit să încalce legea. Tocmai moralistul a comis-o...a parcat ilegal. Dar așa sunt eu, dezinformez opinia publică (citat din Ioniță). Până una alta voi da zilnic telefon la Poliție să văd dacă Florian Ioniță a fost sancționat. La revedere. Și într-adevăr, polițiștii de la Prahova sunt nepătați...dar DGA spune altceva...voi reveni.

2 comentarii:

Brutacu Hector spunea...

Lasa mai omu` in pace... Mai gresesc ei si popii daramite un biet militian cu cascheta carpita.
Problema mea este alta ... MASINAAA. Da ,da... MASINAAA !!! De unde a avut dumnealui bani sa isi cumpere o asemenea masina platind CASH ? (spun CASH pentru ca asta imi indica numerele masinii)
Daca militienii sunt atat de bine platiti, cred ca voi face o reorientare brusca in viata mea si ma voi angaja la "organe" .Asa poate coeficientul de inteligenta in randul cadrelor respective va inregistra brusc o urcare dincolo de "limita admisa" (fie vorba intre noi -tinand cont de faptul ca nu pot sa fiu deloc modest in legatura cu acest subiect.)

Anonim spunea...

eu sunt curioasa care mai e pozitia lui acum, dupa??? tot asa, cu botu-n stalp???