Subscribe to my full feed.

duminică, 13 aprilie 2008

Azi s-au întâlnit bloggerii...

...și urmează gâlceava. Fword, care mi se pare un băiat deștept (l-am cunoscut personal) intră în polemici... aici cu Aiana și aici cu Cristina (Barbu) Iancu. Pe mine m-au sunat câțiva cititori de bloguri să-mi spună de chestia asta.
Păi...Aiana e p-afaristă rău vizavi de lumea presei iar Cristina Barbu face pe jurnalista vertebrată la ziarul lui Calotă. Cristina f..e la Alpha TV din cauză că e otrăvită rău în ceea ce privește persoana lui Artur iar Aiana se trezește vorbind aiurea fără să știe că între unii jurnaliști există războaie menținute de orgolii.
Dacă Barbu crede că cineva își face publicitate folosindu-se de numele ei are o problemă gravă. Ea e jurnalist specializat în politică și e (fost) membru PNL. Halal credibilitate. În sfârșit. Probabil trebuia să mă abțin. Mii de scuze Cristinei și Aianei dacă se simt ofensate. Vă respect, vă cunosc pe amândouă, dar parcă prea vă aruncați cu capul înainte să fiți moraliste. În rest, sunteți fete OK. Vă pup.

8 comentarii:

Ahriman spunea...

Foarte frumos spus! Mai ales ultima parte! Multumesc pentru ocazia de a-mi cere si eu scuze pentru lipsa ,poate, de fair-play... si de a ma fi lasat purtat de enervare...
Cat despre intalnire... va dati seama ce ar fi iesit daca veneau mai multi si din toate curentele de opinie? Macel iesea!

Anonim spunea...

Asta iese, ma bucur Stavri ca ti-ai dat arama pe fata... din partea mea... no comment, insa nu-mi vorbi tu mie de moralitate, atata timp cat tu habar n-ai cu ce se mananca asta...

Anonim spunea...

nu zic, imi plec capul si imi dau jos palaria in fata morealitatii tale. intr-adevar, esti o musca tare moralista dar te bagi aiurea in lapte.

Anonim spunea...

Cata... no comment!

Autor spunea...

Eh gata.. incepe blogosfera prahoveana sa arda... mi-a adus la vizitatori aiana :)) acum gata... mi-am relansat blogul si toti il relansam cu un scandal aiurea. Nu inteleg de unde pana unde au devenit bloggeri parte din trusturi de presa. Eu unul ma declar multumit de ce s-a intamplat azi.

Anonim spunea...

Baieti, faceti ce vreti...mie mi-e prea scarba sa mai comentez ceva... fie-va inconstienta usoara!Urasc ipocrizia, minciuna, lasitatea si prostia... Pentru voi, eu nu mai exist... aviz tuturor!

Anonim spunea...

Si ca sa vedeti ca eu stiu sa recunosc cand gresesc... http://aianadinu.blogspot.com/2008/04/hai-sa-dam-mana-cu-mana.html
astept reactii...

Anonim spunea...

Nimic nou...nimic interesant...
"EU" plec...