Subscribe to my full feed.

vineri, 11 aprilie 2008

Dosaru "lucrează"...în Poliție

Viorel Dosaru a fost promovat de IGPR de la șefia Poliției municipiului Ploiești la funcția de adjunct al lui Bach. Cum era vorba de un interimat, postul s-a scos la concurs. Dar...
postul a fost scos la concurs mult mai devreme decât ar fi trebuit plus că sunt niște condiții de participare pe care doar Dosaru le îndeplinește. Frumos, nu? Dar dacă așa a hotărât IGPR ce poate face Bach?
Reamintesc... tot IGPR a luat o decizie inteligentă de a-l teleporta pe Pantaia Gabriel din funcția de simplu lucrător de poliție în Gara de Nord în funcția de șef al Poliției municipiului Ploiești. Și sincer să fiu Pantaia e ghinionist...voi reveni.

3 comentarii:

Ahriman spunea...

Nea' Dosaru asta este singurul din Politia Ploiesti? Ca daca asa e, atunci am dat examen de carnet cu el... si l-am speriat oleaca... dar am trecut!
Cat despre ce se intampla, avem noi o vorba: interesul poarta fesul. Deja promovarile astea pe baza de "concurs" sunt la ordinea zilei si eu zic ca ar trebui sa nu se mai ascunda dupa "concursuri" si sa zica: da ma, l-am promovat pe ala ca asa am vrut eu. Ceva de comentat?

Anonim spunea...

Sa fie oare si parerea unui partid politic din care face parte sotia d-lui Dosar?

Anonim spunea...

Oricum toate in Romania se fac pe spaga, pile si relatii....si Ahriman are dreptate...ar fi frumos sa apara intr-o zi un director/sef sigur pe el care sa zica "da ma, l-am promovat pe ala ca asa am vrut eu. Ceva de comentat?" caci astfel ar da dovada de faptul ca, avand spirit de raspundere, isi merita intr-o oarecare masura functia. Toti avem slabiciuni si datorii, caci oameni suntem, insa trebuie sa invatam sa ne asumam consecintele actiunilor noastre...