Subscribe to my full feed.

miercuri, 2 aprilie 2008

Ce glume de c*cat ai in tine...

Dar corb la corb nu-și scoate ochii, mi-a spus domnul polițai care m-a anunțat de o glumă de c*cat făcută de niște colegi de breaslă, să le spunem cei de la (un) Radio (din) Prahova. Pe scurt, colegii au alertat poliția cu tot cu mascații ei, că o domnișoară vrea să se omoare, aruncându-se de pe o clădire prin zona restaurantului Dealul Mare. Vin polițaii, polițaii comunitari, se urcă Saulea de la mascați să dea nebuna jos de pe bloc, când colo "Țeapă de 1 aprilie". Deci colegii de la (un) Radio (din) Prahova, mai ales tanti cu simularea sinuciderii, o să-și ia o amendă mică, la legea 61. Dar se aude că polițaii îi vor pune să suporte toate cheltuielile deplasării, vreo 300 de milioane. Și mai zic ei că io-s " al dreacu' ". Ce am făcut eu de 1 aprilie??? Am scris o păcăleală intitulată Gata cu presa (DA, A FOST O GLUMĂ, nu mi-am dat demisia).
Părerea mea e că trebuie să respectăm polițaii...buni, proști, la ei apelăm când avem probleme. Și dacă mai arătăm cu degetul pe mulți dintre ei, până la urmă nu trebuie batjocoriți. Mă rog, unii merită.

9 comentarii:

Anonim spunea...

O gluma proasta,ai dreptate dar asta ne demonstreaza ca prostia omeneasca nu are limite, este prezenta si in randul ziaristilor de duzina din presa prahoveana.
Sper ca aceasta gluma va fi sanctionata conform legiilor

Anonim spunea...

Ma rog...si?

Anonim spunea...

Domnule Stavri,altceva nu stii sa scrii?Politia in sus,politia in jos...Fiecare are o pasarica,dar tu ai un stol in intreg!

Anonim spunea...

Inteleg ca politia romana are defectele ei,fiecare om are defectele lui....ce sa mai zici de un colectiv?!

Anonim spunea...

Inteleg ca unii politisti sunt buni,altii sunt rai,dar sunt toti oameni ca si dvs,ca si mine,ca si Y ca si Z,cu defecte si calitati...In fine,n-am auzit pe nimeni sa laude un politist.De ce?De ce atata reclama negativa?Si mai vreti,nu ma refer la dvs,la alti cetateni,care dupa ce injura politia in toate felurile,sa le acorde imediat si obligatoriu un sprijin in cine stie ce problema!Pai,e normal?Daca un politist,vorba vine,"a calcat pe bec",in acea clipa toate televiziunile spun "politia romana",indiferent ca un singur politist a gresit...E corect?Mie nu mi se pare...Mai discutam...

Anonim spunea...

...Apropo,ultimele 4 mesaje sunt de la un alt anonim,adik "EU"...Acum chiar k plec...sper k nu te-ai suparat si mai tare...fiecare cu ce il doare...Au revoir!

Anonim spunea...

Domnule Stavri, va urmaresc de mult timp. v-ati axat exact pe ce ne doare, adica reactia politistilor, jandarmilor si politistilor comunitari vizavi de problemele noastre. Traim intr-o lume de rahat, vad ca desi aratati adevarul, zilnic sunteti criticat. Sa nu va lasati de meserie, faceti cinste breslei jurnalistilor si ne bucurati de fiecare data cand ii laudati sau taxati pe multi. V-am vazut la tv, v-am auzit la radio, v-am citit in ziar, apoi m-am interesat. Sunteti un om corect, un profesionist si un curajos. Jos palaria in fata Dvs si tineti-o tot asa, nu va lasati si nu ne lasati nici pe noi.

Anonim spunea...

Cred k l-am stresat putin si pe d-l Brutacu...nu a fost cu intentie... :)

Anonim spunea...

Mai Stavri mama, colegii nostrii din RPH au facut si ei o gluma de doi lei. Asta este...asta s-a intamplat daca nu s-a mai ocupat nimeni de viata lor...oricum au fost sanctionati si Mihaela stie tot ce era de zis... Shame on you, Miky!