Subscribe to my full feed.

miercuri, 30 aprilie 2008

Paşte cu gloanţe (de cauciuc)

Cum era de aşteptat, am uitat să spun şi eu că vă doresc alea-alea, că doar a fost Paştele. Scuze. Dacă vă întrebaţi ce-am mai făcut...am lucrat. Nu că aş fi vrut (nu-s workaholic, deh...englezismele astea) dar s-au întâmplat vreo 2 evenimente. Primul într-un cazino, al doilea pe stradă, ceva gen cazul Fildeş.

În cazino, mai mulţi distinşi rromi au tăbărât pe un bodyguard, cu pumnii şi pistoalele. Era o reglare de conturi. Cu trei săptămâni înainte distinşii rromi primiseră interdicţie de a mai intra în cazino. Conducerea n-a fost de acord ca ei să fluture săbii ninja p-acolo. Cum nu i-a dus capul prea mult, normal că le-a picat pe bodyguardul care i-a rugat să plece. L-au ameninţat cu săbiile, omul a făcut reclamaţie la Poliţie...dar degeaba. Distinşii au revenit cu pistoalele, au tras cu gloanţe de cauciuc şi l-au bătut pe bodyguard. Poliţia...la datorie. Voi reveni.

Un taximetrist a fost alergat de un fel de Fildeş. Adică de un rrom (distins rrom) beat şi înarmat cu un cuţit. A fugit, a dat alarma Ana, dar distinsul nu s-a potolit. L-a alergat pe un alt taximetrist, până când şi-a luat un glonţ de cauciuc în bot. De unde să ştie distinsul că taximetristul avea pistol? Asta se întâmpla duminică. Pe la 10 jumate (noaptea) ajung şi eu pe la secţia 5 unde veniseră neamurile distinsului. Care neamuri îl ameninţau pe un poliţist cu bătaia. Frumos din partea poliţiştilor care au înţeles supărarea neamurilor şi nu au reacţionat deloc. Aia e.

Niciun comentariu: