Subscribe to my full feed.

marți, 1 aprilie 2008

Gata cu presa

Scârbit de anumite chestii, asupra cărora voi reveni în alte posturi, azi mi-am dat demisia și de la Alpha și de la RadioK și de la Monitorul. Știu c-o să spună câțiva că le pare rău dar știu c-o să râdă apoi exact ca...n-am cuvinte. Mai am o perioadă de preaviz și apoi...Stavri șomer. Însă blogul rămâne blog. Probabil n-o să mai am acces la informații beton dar măcar o să scriu ce o să văd pe stradă. Și știu că mulți care acum îmi zâmbesc și mă asigură de prietenia lor o să mi-o tragă cu grație atunci când vor avea ocazia. Dar o să vă fac de râs pe blogul meu. Mor dar nu mă predau. Mulțumesc celor care au avut încredere în mine dar și proștilor și mâncătorilor. Așa se întâmplă oare peste tot? Deranjezi și zbori? Huo vouă...știți voi care. Gata, unii pot răsufla ușurați. Ați câștigat o bătălie, dar vorbim de un război.

11 comentarii:

Anonim spunea...

destul de convingator,,,insa cata nu se da batut asa de usor! bafta!tot inainte!

Anonim spunea...

Pai bine domnule Stavri la cum dadeati in toti in stanga si in dreapta era inevitabil ca veti "zbura". Ati vrut sa iesiti in evidenta,ati reusit (felicitari) dar asta e tara de rahat in care traim. Jurnalist de investigatii in alta tara poate acolo e altfel si veti fi apreciat. Mult succes in continuare. Eu voi citi blogul.

Anonim spunea...

Astept cu mare interes detaliile. Pe cine ati suparat de la noi? Pe Bach, pe Dosaru, pe Trandafirescu? Pe toti la un loc? Imi pare rau sa aud ca ati iesit din presa, chiar imi placea cum scriati. Oricum, nu va lasati de scris, incercati si la Bucuresti.

Anonim spunea...

Este absurd. Faceti o reclamatie undeva, la Clubul Roman de Presa. Sunteti unul dintre putinii jurnalisti corecti, nu e normal sa vi se intample asa ceva. Drept multumire ca spuneti adevarul asa va trateaza sefii dumneavoastra? Sau deranjati prea mult si e musai sa fiti legat la gura? Pacat de emisiunile de la TV, Alpha TV pierde mult. O sa vada mai tarziu si o sa le para rau.

Anonim spunea...

Stavri trebuia sa te astepti. Pai tu nu ti-ai dat seama ca Alpha TV n-are nevoie de valori? Chiar atat de fraier ai fost c-ai pus botul ca astia vor performanta? Du-te tata in alta parte ca te prostesti aici.

Anonim spunea...

Antena 1, PRO TV, Prahova TV, Radio Prahova, Republicanul. Te inhata astia imediat daca aud ca esti liber de contract. Pacat de emisiunile de la radio si tv.

Anonim spunea...

Asta da farsa !

Cristina IANCU (Barbu) spunea...

Ha,ha,ha ...e 1 aprilie. Daca maine continui cu posturile pe acest subiect, te cred. Azi stiu ca e 1 aprilie.

Anonim spunea...

Şi staniolul învelea marmota în ciocolată...

Anonim spunea...

Eu vreau sa cred ca este numai o gluma de 1 aprilie si ca atunci cand vei iesi din emisie ma vei suna si vei zice "teapa"...pentru ca nu vreau sa imi inchipui macar presa noastra fara tine...love you, my bro...love much!

Anonim spunea...

Ok. 1 aprilie a trecut. Să revenim la realitate...