Subscribe to my full feed.

joi, 3 aprilie 2008

Răspuns

Apropo de păsăricile mele cu Poliția. Pe acest domeniu m-am specializat. Așa cum alți colegi de-ai mei scriu despre politică sau cazuri sociale sau cine știe pe ce alte chestii s-au specializat, eu "n-am un stol" ci pur și simplu am lucrat pe acest domeniu. Dar, pe cuvântul meu de om dacă am întâlnit în viața mea așa mentalități idioate ca la polițai. Și cum puterea exemplului este cea mai bună, exemplific:
Poliția a făcut o descindere în casa lui Austrianu. Adică Sandu Zamfir. Foarte mulți ploieșteni cunosc personajul...unul de temut. Las la o parte modestia (asta pentru că se impune) și spun că sunt singurul ziarist care a aflat zvonul, a documentat informația apoi a scris un articol. Articol care lăuda acțiunea polițailor. Dar tot despre mine se spune că am ceva cu polițaii...
Într-adevăr, îi taxez cum îi prind, dar n-am niciun proces sau drept la replică...deci nimeni nu are ce-mi reproșa. Dar tot eu sunt rău, nu? Repet, acesta este domeniul pe care (să zicem) m-am specializat. Sunt de vină, taxați-mă, adică nu citiți Monitorul, nu ascultați Cap în Cap la Radiok (între 10 și 12) și nu vă uitați la emisiunea mea de la 17 la 18 de pe Alpha. Și încă un caz demonstrativ vizavi de cât urăsc polițaii...Florian Ioniță, liderul de sindicat al polițailor. A câștigat un proces contra Ministerului de Interne, l-am felicitat. A greșit, l-am taxat. Sunt rău, nu? A făcut ceva bun Poliția am mediatizat, a făcut ceva rău, am taxat-o...pe Poliție.
Așa că rog dobitocii să se abțină de la comentarii nefondate. Am spus că-i rog, asta nu înseamnă că-i cenzurez. Cât despre proști, îi rog să mă inspire în continuare.

11 comentarii:

Anonim spunea...

"EU" cum sa o iau ca pe o jignire?"Dobitocii" sa se abtina de la comentarii nefondate?Oricum este un blog de nimic...

Anonim spunea...

Esti un fel de Justitiar?Tot ce spune Catalin Stavri e adevarat,Catalin Stavri are dreptate bla,bla...Ai gasit si tu un subiect care are priza la public si asa iti faci reclama...Lumea te aplauda,"vai,Catalin Stavri tine-o tot asa"...cata dreptate are saracutu...si in spatele tuturor chestiilor astea se afla lucruri la care publicul nu prea are acces...Am dreptate sau nu?Prosti suntem toti,nu doar unii,dobitoci suntem toti mai mult sau mai putin,nu doar unii,Domnule Stavri!Mai vb dak ai placere...Semnat "EU"

Anonim spunea...

Domnule "EU" (suna misto, nu?) nu mi-as permite sa va jignesc atat timp cat stati si comentati intr-unm mod civilizat pe blogul meu, care intr-adevar e de nimic. Faza cu dobitocii nu se referea la Dvs. Nu-s justitiar ci "jurnalizd" si iete cum imi face o deosebita placere sa stam de vorba. Astept si sugestii, vreau sa cresc blogul de la unul de nimic la unul de doi bani.

Anonim spunea...

Tot "EU"...nu ma deranjeaza ca v-ati ales o specializare("politia"),ca si alti colegi de breasla,dar reclama asta negativa face rau...sunt multi politsti care sunt OAMENI,fara rele intentii,cu bun simt...Dar,stiti cum se zice,intre atatea mere bune...sunt si multe mere stricate.Ideal ar fi,cand un politist greseste de acela sa se vorbeasca,nu ca Politia Romana a gresit...De exemplu,vrei sa mananci un mar si are o parte stricata,o dai la o parte pe cea stricata si ramane partea buna?Sa incercam sa-i taxam pe cei care au gresit,nu pe toti.

Anonim spunea...

Fiecare are nemultumiri,dar ce-am face dak toti am incepe sa le spunem fara sa ne pese de consecinte?
In fine,sunteti un fel de paparazzi...FERITI-VA,DOMNILOR POLITISTI!(CEI CARE SE SIMT CU MUSCA PE CACIULA)...Delectati publicul cu picanterii de genul asta...dar dak se poate cu referire strict la politistul in cauza...
Apropo,ati scris k aveti ceva cu "politaii"...ce aveti cu saracu' agent care a terminat anul trecut sau acum doi ani...Aia ce-au facut sa va deranjeze?????????

Anonim spunea...

"Eu"...nu stiu daca in vreun articol de-al meu am confundat politistul vinovat cu institutia. Uneori generalizez, dar pe cuvantul meu de om daca am pomenit asa ceva...exemplu. Emisiune cu Tatuc de la Rutiera. Toate bune si frumoase, dupa emisiune primesc 16 telefoane de la diversi politisti, toti dezamagiti ca nu m-am luat de politie. Va dati seama ca eu iau toate informatiile de la ei, nu? Si cele bune (extrem de putine- Mascatii la Austrianu, Florian Ionita VS Ministerul de Interne) dar si cele rele (o multime).
Cat despre ultimul comentariu: am scris la prezentare ca ma cert mereu cu politaii, folosind exact eticheta pusa de ei. Si exemple pozitive sunt foarte multe, dar cum scriu ceva cum au probleme. O sa si exemplific intr-un viitor post. Multumesc.

Anonim spunea...

asa, cata, elucideaza-i putin...

Anonim spunea...

Ca de obicei "cur-ajosii" semneaza anonim. Nu de alta, dar nici macar nu au atata imaginatie incat sa-si puna un nick-name gen Gheorghe sau Ion sau Vasile. Cat despre comentariile respective ale anonimilor sau anonimului nu pot sa trag decat o concluzie: este un militian. V-ati prins? Omul a trecut de la "Ana are mere" la citit bloguri. Si dandu-si cascheta pe ceafa, bagand pieptul inainte, a tras concluziile: blog de nimic, vai ca ce tu esti justitiar, vai ca mere stricate ca bla bla. Ma rog, omul scrie asa cum vorbeste adica cu fluierul in gura. Si incearca printr-o asociatie de idei sa induca faptul ca la Stavri politist dobitoc=politia dobitoaca. "Prosti suntem toti," spune anonimul EU. Pai si atunci ce sa mai spunem? Te referi la voi politaii sau la noi cititorii care inghitim bla bla-urile lui Stavri. "Mai vb dak ai placere..." vai cata limba romana de messenger stii... N-ar trebui sa patrulezi in loc sa stai cu fetele pe mess? Va doare ca va prinde cu chilotii in vine. De ce nu va intra in creierele alea de politai ca aveti 23 de milioane de sefi, noi va platim pe voi... PS-Daca nu esti politai fa-te, ai exact IQ-ul necesar pentru a patrula pe strazi, dar atat. PS2-Si da, in politie din fericire sunt oameni deosebiti care merita tot respectul care prind infractori si turbeaza cand justitia ii face scapati. Profesionisti care nu freaca blogurile si nici nu pupa c... sefilor ca sa ajunga niste sefi mai mici. Oamenii asta salveaza Politia Romana, ca altfel ar fi numai mere stricate. Dar de, Sravri bla/bla/bla, are ceva cu politistii...

Anonim spunea...

PS- Nu am vrut sa semnez anonim, comentariul cu "Cur-ajosi" asa ca ma semnez: Gheorghe Ion Vasile, ma cheama...

Anonim spunea...

Cineva a fost deranjat de mesajele mele pe un alt blog...Si ce?H.B.??

Anonim spunea...

Huh?!?
Dacă intialele H.B. , fac referire la mine atunci mă simt nevoit să vin cu câteva precizări.

1. Nu m-au deranajat comentariile lăsate pe blogul meu domnule "hanonim". Dacă m-ar fi deranjat nu le-aş fi aprobat(am moderarea activă). Pe mine unul m-au distrat la culme. După cum scrie şi la descrierea profilului meu, de fiecare dată când văd unul mai stupid(asta ca să mă exprim "salon") decât mine mă bucur foarte tare şi râd de mă prăpădesc. :)

2. Eu citesc zi de zi blogul lui Cătălin şi urmăresc foarte atent toate comentariile...

3.Eu întotdeauna atunci când las un comentariu pe un blog mă semnez cu Hector Brutacu . A existat o vreme când mă semnam cu "un simplu cititor din Prahova" ;)...

În concluzie - comentariul de mai sus, prin care sunteţi tras de urechi, nu îmi aparţine domnule "hanonim EU". Acesta este primul meu comentariu de la acest articol.